Kontakt

Informácie o objednávkach a produktoch
Ak vás zaujíma stav vašej objednávky, prípadne sa chcete dohodnúť na osobnom odbere, alebo si tovar objednať telefonicky (či zistiť jeho dostupnosť).
Volajte Po - Pi (9:00 - 17:00) +‭421 2 3217 992‬2
Odpovedáme zvyčajne do 6 hodín info@knifestock.eu
Obrázok nožíkov - KNIFESTOCK

Navštívte nás osobne v Bratislave

Bratislava - Ružinov
Galvaniho 4319/2
821 04 Bratislava

Po - Pi  9:30 – 11:30 | 12:30 – 17:00

* Obedná pauza 11:30 - 12:30

Aktuálne máme otvorené ako výdajné miesto, no platia COVID-19 opatrenia.
Na predajni je možné platiť v hotovosti aj bezkontaktne kartou.

Bratislava - Petržalka
Einsteinova ul. 18
85101 Bratislava

Mo - Fr  10:00 - 21:00
Sa - So    9:00 - 21:00

Aktuálne máme otvorené ako výdajné miesto, no platia COVID-19 opatrenia.
Na predajni je možné platiť v hotovosti aj bezkontaktne kartou.

FAQ - často sa nás pýtate

Zoznam najčastejších otázok a odpovedí, ktoré sa nás pýtate. Ak máte špecifickú otázku využite prosím formulár v pravej časti, na ktorý sa vám budeme snažiť čo najrýchlejšie odpovedať.

Aké sú COVID-19 opatrenia u vás v kamennej predajni?

Naše pobočky sú otvorené ako výdajné miesta internetového obchodu. Pri prevzatí Vášho tovaru pomocou osobného odberu nás prosím kontaktujte vopred telefonicky počas otváracích hodín, aby ste mali istotu, že Váš tovar máme pripravený.

V priestoroch našich prevádzok dodržujeme povinné hygienické nariadenia. Dýchacie cesty (nos a ústa) musia byť prekryté rúškom alebo respirátorom, rozostupy od iných osôb najmenej 2 metre a povinná dezinfekcia rúk pri vstupe. V záujme zdravia našich zamestnancov Vás prosíme o ich rešpektovanie.

Platba za tovar je možná bezkontaktne kartou alebo v hotovosti. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo cez kontaktný formulár.

Aká je priemerná doba dodania tovaru?

Doba dodania tovaru zavisí na našej skladovej dostupnosti.

Tovar označný skladom expedujeme každý pracovný deň. Priemerná doba dodania cez zvolenú kuriérsku službu vrámci Slovenska je 1-2 pracovné dni. Pri zvolení Slovenskej pošty je priemerná doba dodania 1-3 pracovné dni. Stav Vašej objednávky si viete sledovať pomocou sledovacieho čísla, ktoré ste prijali do Vašej emailovej schránky. 

Pri produktoch, ktoré nemáme skladom sa môže doba dodania predĺžiť na niekoľko dní. Táto doba dodania zavisí hlavne od rýchlosti prepravy a dostupnosti tovaru v externom sklade, ktorý sa môže nachádzať aj mimo Slovenska. Obzvlášť pri aktuálnych opatreniach na hraniciach nevieme zaručiť rovnakú rýchlosť dodania z iných krajín.

Pre presné informácie o doručení takejto objednávky nás neváhajte kontaktovať, či už telefonicky na čísle +‭421 2 3217 992‬2 alebo pomocou kontaktného formuláru.

Ako môžem za tovar zaplatiť?

Pri objednávkovom procese máte možnosť výberu z rôznych ponúkaných platobných možností. 

Za Váš tovar môžete zaplatiť týmito spôsobmi:

  1. Platba kartou online - cez bezpečný platobný portál. Najrýchlejší a najbezpečnejší spôsob platby.
  2. Platba prevodom na bankový účet - čísla bankových účtov nájdete nižšie. Pre správnu platbu je nutné vyplniť správne variabilný symbol - číslo vašej zálohovej faktúry, inak nie je možné platbu správne spárovať, čo môže predĺžiť dobu dodania tovaru.
  3. Platba na dobierku pri preberaní tovaru od kuriéra - v závislosti od spôsobu zvolenej prepravy je možné za tovar zaplatiť aj kartou.
  4. Platba v hotovosti pri osobnom odbere - platba v niektorej z našich predajní.
  5. Platba na faktúru - vhodné pre veľkoodberateľov.

 

Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim, na kupujúceho. Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky. 

Čo robiť, ak s tovarom nie som spokojný a chcem ho vrátiť?

V prípade, že objednaný tovar nie podľa Vašich predstáv, je možné ho vrátiť späť. Vďaka nášmu jednoduchému procesu vrátenia tovaru to zvládnete jednoducho, rýchlo a hlavne bez starostí.

Postup na vrátenie tovaru:

  1. Tovar môžete vrátiť až do 14 dní od Vášho prijatia tovaru do rúk 
  2. Vyplňte formulár na vrátenie tovaru
  3. V poslednom bode formuláru nám nahrajte fotografiu alebo sken faktúry/bločku a fotografiu zabaleného produktu v originálnom balení
  4. Odošlite formulár na vrátenie tovaru.

 

Pri odosielaní Vášho tovaru máte dve možnosti:

  1. Kontaktujete nás na telefónnom čísle alebo emailom a vybavíme Vám zvoz kuriéra, ktorý Vás bude kontaktovať ohľadom času a miesta prevzatia tovaru na vrátenie. Po prijatí tovaru v našom sklade Vám bude vrátená suma, ktorá bude ponížená o poplatok 5 Eur za náklady dopravy. (Platí pre SR )
  2. Zabalíte a odošlete tovar na vlastné náklady na adresu: Shadow Slovakia s.r.o., Galvaniho 2/A, 821 04 Bratislava, Slovenská republika
  3. Zabalíte a odošlete tovar cez hociktoré zmluvné výdajné miesto Zásielkovne, pri odovzdaní balíku je potrebné uviesť obsluhe naše identifikačné číslo 96565377. Obsluha štítok vytlačí a vydá Vám doklad o uložení zásielky. Po obdržaní balíku Vám bude suma za tovar vrátená, prípadne bude tovar vymenený. 

 

Podmienky pre vrátenie tovaru:

  1. Dátum odoslania tovaru na vrátenie musí byť do 14 dní od jeho prijatia
  2. Musíte vyplniť formulár na vrátenie tovaru, vrátane čísla bankového účtu vo forme IBAN. 
  3. Tovar nesmie byť použitý, musí obsahovať všetky originálne štítky a vysačky, zabalený v originálnom balení, tak aby bol možný následného ďalšieho predaju.
  4. V prípade zistenia poškodenia tovaru máme nárok na zníženie vratnej sumy o náklady spojené s uvedením do predajného stavu.

 

Ďalšie informácie o možnosti vrátenia nájdete v reklamačných podmienkach.

Ako sú spracovávané moje osobné údaje?

Zabezpečenie osobných údajov našich zákazníkov je u nás na prvom mieste. Pri prevádzke internetového obchodu KNIFESTOCK spracúvame iba tie osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné na vytvorenie objednávky a sú označené ako povinné polia pri objednávkovom procese - hlavne meno a priezvisko, adresa doručenia, telefónny a emailový kontakt. 

V prípade kontaktovania nás cez kontaktný formulár spracúvame iba tie osobné údaje, ktoré sú označené ako povinné

Viac informácií o ochrane osobných údajov a cookies nájdete tu.

Konkurencia má lepšiu cenu ako my, viete mi ju dorovnať?

U nás máte vždy garanciu najnižšej ceny na všetky naše produkty. Ak ste našli rovnaký produkt skladom, za lepšiu cenu u konkurencie, napíšte nám správu cez kontaktný formulár s odkazom na daný produkt a ak to bude v našich možnostiach, ponúkneme Vám lepšiu alebo rovnakú cenu.

Garanciu najnižšej ceny vieme zabezpečiť len ak:

  1. Musí sa jednať o produkt, ktorý má predajca skladom
  2. Musí sa jednať o predajcu zo Slovenska
  3. Musí sa jednať o nepoškodený tovar

 

Bol som spokojný s nákupom, kde Vás môžem ohodnotiť?

To radi počujeme. Svoje pozitívne hodnotenie nám viete zanechať:

  1. Pri konkrétnom produkte na našej stránke, ktorý ste si zakúpili
  2. Na Heureke - kliknutie na logo overený obchod alebo priamu tu: https://obchody.heureka.sk/knifestock-sk/recenze/
  3. Pridaním recenzie na Google Maps pod niektorú z našich kamenných prevádzok 
    1. Armyshop Bratislava
    2. Lovec Aupark Bratislava

Ďakujeme za Vašu spokojnosť a tešíme sa na ďalší Váš nákup.

Máte inú otázku? Napíšte nám

Ak máte špecifickú otázku využite formulár, na ktorý sa vám budeme snažiť čo najrýchlejšie odpovedať.

Fakturačné údaje

SHADOW Slovakia s.r.o.
Cabajská 42, 949 01 Nitra
IČO 50231111
DIČ 2120318211
IČ DPH SK2120318211
Obchodný register Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 40399/N

Bankové spojenie

VÚB banka
IBAN SK41 0200 0000 0037 1440 9151
SWIFT SUBASKBX
UNICREDIT banka
IBAN SK52 1111 0000 0014 7529 7009
SWIFT UNCRSKBX